Klachten

Klachtenregeling huisartsenpraktijk Den Duijf

Over het algemeen zijn de patiƫnten van Huisartsenpraktijk Den Duijf tevreden over onze huisartsen en medewerkers.Toch kan het gebeuren dat u over sommige zaken minder tevreden bent als normaal. Heeft u klachten of onvrede over artsen, medewerkers, gebeurtenissen of de organisatie? Onderstaand kunt u lezen wat u kunt doen om dit bij ons kenbaar te maken.

Bespreek het probleem met uw huisarts

Heeft u een klacht over uw huisarts? Probeer dit in eerste instantie met hem of haar te bespreken. Wanneer de huisarts uw onvrede of klacht niet kent, kan er ook niet samen naar een oplossing gezocht worden. Geef aan waar u mee zit en waarom u hier mee zit. Uw huisarts zal hier ten alle tijden gehoor aan geven en samen met u naar een passende oplossing zoeken.

Meld uw klacht schriftelijk

Bespreekt u uw klacht liever niet direct met uw huisarts? Een andere optie is uw onvrede schriftelijk melden. Hiervoor kunt u gebruik maken van het klachtenformulier welke u kunt vinden bij de balie. Het ingevulde formulier kan worden afgegeven bij de assistente of in de brievenbus van onze praktijk. Binnen 2 weken zal er contact met u worden opgenomen om uw klacht te bespreken.